Hvordan vi jobber i Bonzer
Hos Bonzer jobber vi med to ting i tankene: våre kunders behov og det faktum at SEO stadig er under forandring. SEO er et langsiktig arbeid, men status quo endres konstant. Så hvordan sørger vi for å håndtere begge?
Først og fremst må vi forstå våre kunder og deres marked. Dette gjør vi gjennom en Discovery.
Discovery
Så hva er en Discovery? En Discovery er en analyse og strategisk tilnærming for å undersøke og forstå kundens nåværende SEO situasjon gjennom innsyn fra dyptgående analyser.
Avhengig av kundens budsjett og situasjon, tilpasser vi Discovery-en slik at den passer kundens behov og ønsker uten at det går på kompromiss med vår kunnskap. Derfor er hver Discovery ulik. Likevel avsluttes alle Discoveries med en Discovery innsynsrapport med dyptgående analyser og innsyn til kundens SEO situasjon og potensiale til organisk vekst gjennom SEO.
The Discovery Phase
SEO strategic roadmaps og videre samarbeid
Hos Bonzer aksepterer vi at vi har behov for langsiktige strategier og visjoner mens vi smidig jobber med daglige oppgaver. Vi utvikler oss kontinuerlig og evaluerer vårt arbeid og resultatene vi skaper. Dette gjør det mulig for oss å raskt endre retning om nye og bedre muligheter for organisk vekst dukker opp. Med andre ord evaluerer vi konstant den retningen vi beveger oss i med våre kunder. Vi må alltid ha mulighet til å tilpasse oss til nye SEO krav for å skape organisk vekst.
Strategy Roadmap
La oss se nærmere på elementene i den strategiske roadmappen.
- Phases: Fasene er tre måneders perioder som inneholder obligatoriske oppgaver og utvalgte sprints.
- Sprints: Sprints er tidsbegrenset fokusert innsats for å oppnå målene vi ønsker å nå i samarbeidet med kunden.
- Konsultasjon: Godt samarbeid er bygget på god konsultasjon. Konsultasjon refererer til elementer som møter, rapporter, råd og analyser.