INNHOLD
Godt innhold skaper relasjoner. Relasjoner er basert på tillit. Tillit skaper vekst.
Vi skaper innhold som får deres side til toppen på søkemaskinene og gjør dere synlige for nye kunder.
Hva er bra innhold?
Godt innhold må leve opp til søkeintensjonen som det er rettet mot. Deres målgruppe leter nemlig alltid etter noe bestemt når de sitter foran skjermen og begynner å søke på Google. Det er derfor helt essensielt at deres content lever opp til den riktige søkeintensjonen om dere vil nå Googles side 1 og tiltrekke flere kunder.
Med gjennomarbeidet, velskrevet og helt riktig vinklet content sørger vi for å få akkurat det innholdet som får dere til topps på Google og som deres målgruppe er på leting etter i deres søking på nett.


Innholdsmarkedsføring
Content marketing er en af de mest undervurderede discipliner inden for SEO. Desværre flyder internettet over med dårligt indhold, herunder tunge SEO-tekster, der ikke lever op til søgehensigten, og Innholdsmarkedsføring er en av de mest undervurderte disipliner innen SEO. Dessverre oversvømmes internett med dårlig innhold som er upresise og uten verdi både for leser og avsender, inkludert tunge SEO-tekster som ikke lever opp til søkeintensjonen og som er upresise og uten verdi for både leser og avsender.
Det gjelder ikke for de kundene vi samarbeider med og produserer innhold for. Gjennom målrettet innholdsanalyser finne vi frem til vriksomhetsrelevant og verdiskapende innhold og med utgangspunkt i deres business-strategi og kunnskap om deres målgruppes søkeatferd produserer vi content med de helt rette forutsetninger for å nå toppen på Google.
Vi konverterer retorikk til organisk synlighet og konverteringer
Content i form av tekst og visuelt innhold er en del av Bonzers DNA. Det inngår i stort sett alle våre SEO-strategier.
Vårt mål med content er alltid at det skal være velskrevet, konverterende, ta utgangspunkt i deres virksomhet og leve opp til søkeintensjonen. På den måten får deres content de helt rette forutsetningene for å nå Googles side 1 og drive relevant organisk trafikk til deres hjemmeside.
Vårt content blir likevel ikke kun utviklet for å tilfredsstille Google og en søkealgoritme – det blir utviklet med øye for deres målgruppe og menneskene bak. Det gjør vi gjennom innholdsmarkedsføring.
Innholdsmarkedsføring er en strategisk metode hvor dere deler deres kunnskap, ekspertise og erfaring for å hjelpe deres målgruppe i deres søk etter et produkt, svar eller en tjeneste. På den ,åten fremstår dere troverdige og kunnskapsrike innenfor deres felt, og dere øker målgruppens ønske om å kjøpe deres produkter eller tjenester.
Vi lager skriftelig og visuelt innhold som tilfredsstiller søkeintensjonen – uansett sjanger.
Innhold for SEO er kun godt hvis det svarer på spørsmålet bak søket.
Vi sørger derfor alltid for at innholdet vårt er velinformerende, leservennlig og ikke minst målrettet til søkeintensjonen.
Det gjelder for alt vårt content; uansett om det er skriftlig content i form av blogginnlegg, content til en landingsside eller en produktside eller om det er visuelt content i form av infografikker, brand-baserte bilder eller CTA-er.

Vi snakker deres språk
Selvom man med velskrevet content kan vinde tillid og autoritet på søgemaskinen, er det ikke altid ensbetydende med, at det sker i et sprog, sTil tross for at man kan vinne tillit og autoritet på søkemotoren med velskrevet content er det ikke alltid at det gjøres med et språk som dere assosierer med deres virksomhet.
Derfor legger vi stor vekt på å utvikle innhold basert på deres tone of voice, verdier og brand som helhet og dere får alltid mulighet til å lese gjennom content og godkjenne før innholdet kommer ut på deres nettside.